Wdrożenie ISO 26000
Kompleksowa usługa wdrożenia wymagań ISO 26000 uwzględnia m.in.:
- Spotkania u Klienta w celu poznania specyfiki pracy danej firm oraz zachodzących w niej procesów; audit zerowy ISO 26000
- Kompleksowe opracowanie dokumentacji ISO 26000 oraz określenie nowych zasad zarządzania koniecznych do implementacji w przedsiębiorstwie,
Przygotowanie kadry pracowniczej do pracy w systemie; zapoznanie z nowo opracowaną dokumentacją oraz przeszkolenie z wymagań ISO 26000 (ogólne szkolenie z wymagań ISO 26000, szkolenie dla auditorów wewnętrznych, szkolenie dla Pełnomocnika ISO 26000, bądź inne szkolenia- według uznania Klienta) oraz zapoznanie pracowników z nowo opracowaną dokumentacją - Przeprowadzenie audytu wewnętrznego ISO 26000 wraz z ocena skuteczności funkcjonowania nowo wprowadzonych zasad, wykonanie przeglądu zarządzania
Doradztwo ISO 26000
Doradztwo i konsultacje w zakresie ISO 26000. Nasi konsultanci wyróżniają się indywidualnym podejściem do każdego z naszych Klientów, doborem odpowiedniej strategii, dopasowanej do profilu i specyfiki danego przedsiębiorstwa. Jeśli potrzebujesz wsparcia we właściwym utrzymywaniu systemu ISO 26000 bądź zastanawiasz się nad wdrożeniem systemu w swoim przedsiębiorstwie skorzystaj z doradztwa naszych konsultantów.
Szkolenia ISO 26000
Szkolenie z wymagań ISO 26000
Cel szkolenia: Zdobycie praktycznych umiejętności w zakresie dostosowania do wymagań standardu ISO 26000
Profil uczestnika: Szkolenie dedykowane jest do firm kładących nacisk w swym zarządzaniu na CSR oraz ponoszącą odpowiedzialność społeczną i środowiskową. Szkolenie przeznaczone głownie dla najwyższego kierownictwa, kierownictwa średniego szczebla oraz osób zainteresowanych tematyką szkolenia.
Przebieg szkolenia:
1. Wprowadzenie do CSR; czym jest i dlaczego obecnie jest istotny?
2. Szczegółowe omówienie i interpretacja zasad standardu ISO 26000;
3. Omówienie kluczowych obszarów normy ISO 26000
4. Ład organizacyjny
5. Prawa człowieka:
- Należyta staranność,
- Sytuacje zagrożenia praw człowieka,
- Unikanie współudziału,
- Rozpatrywanie skarg,
- Dyskryminacja i grupy szczególnie wrażliwe,
- Prawa obywatelskie: osobiste i polityczne,
- Prawa gospodarcze, społeczne i kulturalne,
- Fundamentalne zasady i prawa w pracy
6. Praktyki z zakresu pracy:
- Zatrudnienie i stosunki pracy,
- Warunki pracy i ochrona socjalna,
- Dialog społeczny,
- Bezpieczeństwo i higiena pracy,
- Rozwój człowieka i szkolenia i w miejscu pracy.
7.Środowisko:
- Zapobieganie zanieczyszczeniom,
- Zrównoważone wykorzystanie zasobów,
- Łagodzenie skutków oraz adaptacja do zmian klimatu,
- Ochrona środowiska, różnorodność biologiczna i przywracanie siedlisk przyrodniczych.
8. Uczciwe praktyki operacyjne:
- Przeciwdziałanie korupcji,
- Odpowiedzialne angażowanie się w działalność polityczną,
- Uczciwa konkurencja,
- Promowanie społecznej odpowiedzialności w łańcuchu wartości,
- Poszanowanie praw własności.
9. Zagadnienia konsumenckie:
- Uczciwy marketing, prawdziwe i obiektywne informacje oraz uczciwe praktyki dotyczące umów,
- Ochrona zdrowia i bezpieczeństwo konsumentów,
- Zrównoważona konsumpcja,
- Obsługa konsumenta, wsparcie oraz reklamacje i rozstrzyganie sporów,
- Ochrona danych i prywatności konsumenta,
- Dostęp do podstawowych usług,
- Edukacja i świadomość.
10. Zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej:
- Zaangażowanie społeczne,
- Edukacja i kultura,
- Tworzenie miejsc pracy i rozwijanie umiejętności,
- Rozwój i dostęp do technologii,
- Tworzenie bogactwa i dochodu,
- Zdrowie,
- Inwestycje społeczne.
Szkolenie zakończone jest egzaminem, po zdaniu którego uczestnik otrzymuje świadectwo ukończenia szkolenia wydane przez firmę szkoleniową zarejestrowaną W RIS (Rejestr Instytucji Szkoleniowych), uznawane przez jednostki certyfikujące.
Trenerzy: szkolenie prowadzą auditorzy i trenerzy jednostek certyfikujących
Miejsce szkolenia: Poznań
Czas trwania szkolenia: 2 dni (16 h)
Cena: 899,00 netto + VAT
Szkolenia specjalne z wymagań ISO 26000- według wymagań Klienta
Przygotowujemy szkolenia indywidualnie opracowane na indywidualne potrzeby naszych Klientów. Chcesz dowiedzieć się więcej, zapraszamy do kontaktu.